HTML

CsomagolásDesign

Egy terméknek néhány méter és alig pár másodperc áll rendelkezésére, hogy magára vonja a fogyasztók figyelmét a boltok polcain. Ezekben a kritikus pillanatokban dől el minden, a siker záloga pedig a tökéletes kitalált csomagolás.

Friss topikok

  • Intizar: Esetleg a kezünkbe veszünk egy úgynevezett "villát" (minden bizonnyal szabadalmazott amerikai talá... (2011.09.07. 21:35) Uborka lift
  • suo tempore: vmelyik mad magazinban láttam ezt a poént elsütni úgy sok éve, meg azóta még párszor, de már nemto... (2011.07.21. 23:13) Dehidratált víz
  • suo tempore: naaagyon cuki :D csak fekete teával nem annyira hatásos (2011.07.10. 11:27) Cápatámadás nap mint nap
  • balint632: @suo tempore: :D Örülök, hogy tetszik. NEm tudom gáz e virágot venni amúgy, én szerintem biztosra ... (2011.07.03. 19:59) Randevúra virág helyett...
  • balint632: @suo tempore: Ceruzának látszó csokit már korábban is csináltak, de nem volt hozzá ilyen frankó to... (2011.06.28. 21:49) Van min csámcsogni az osztályteremben

Üdítős palackok 100%-ban növényi nyersanyagforrásból

2011.03.18. 13:10 balint632

Március 15-én nemcsak idehaza, de a zöldek berkeiben is volt ok az ünneplésre világszerte. A PepsiCo ugyanis bejelentette, hogy mérnökeik kifejlesztették a világ első olyan PET palackját, mely teljesen növényi alapú – vagyis 100 százalékosan megújuló – nyersanyagforrásból fog a jövőben készülni.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az új zöld palack előállításánál alkalmazott technológia messzemenően felülmúlja a jelenleg mindenhol alkalmazott gyártási eljárásokat. Innovatív módon elegyítve kémiai és biológiai módszereket, lehetővé vált, hogy fűből, fenyőkéregből vagy akár kukorica héjból is képesek legyenek üdítős „üvegeket” gyártani. És ha ez még nem volna elég, a tervek szerint a cég fejlesztői rövid időn belül zab-, narancs-, és paradicsomhéjjal is fognak hasonló célú kísérleteket végezni.
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az új palackok „pilot” verzióját várhatóan 2012-ben dobják majd piacra, és kedvező fogadtatás esetén meg is kezdik az ilyenkor szokásos marketingkampányt. Ellenben azt már most is állíthatjuk, hogy a PepsiCo ezzel a fejlesztésével ismét nagy lépést tett, hogy a fenntartható csomagolások területén továbbra is megőrizze piacvezető pozícióját.

 

 

Forrás: popsop.com.

Szólj hozzá!

Címkék: technika környezetvédelem újrahasznosítás pepsi üdítő nyersanyagforrás

A bejegyzés trackback címe:

https://csomagolasdesign.blog.hu/api/trackback/id/tr182749914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása