HTML

CsomagolásDesign

Egy terméknek néhány méter és alig pár másodperc áll rendelkezésére, hogy magára vonja a fogyasztók figyelmét a boltok polcain. Ezekben a kritikus pillanatokban dől el minden, a siker záloga pedig a tökéletes kitalált csomagolás.

Friss topikok

  • Intizar: Esetleg a kezünkbe veszünk egy úgynevezett "villát" (minden bizonnyal szabadalmazott amerikai talá... (2011.09.07. 21:35) Uborka lift
  • suo tempore: vmelyik mad magazinban láttam ezt a poént elsütni úgy sok éve, meg azóta még párszor, de már nemto... (2011.07.21. 23:13) Dehidratált víz
  • suo tempore: naaagyon cuki :D csak fekete teával nem annyira hatásos (2011.07.10. 11:27) Cápatámadás nap mint nap
  • balint632: @suo tempore: :D Örülök, hogy tetszik. NEm tudom gáz e virágot venni amúgy, én szerintem biztosra ... (2011.07.03. 19:59) Randevúra virág helyett...
  • balint632: @suo tempore: Ceruzának látszó csokit már korábban is csináltak, de nem volt hozzá ilyen frankó to... (2011.06.28. 21:49) Van min csámcsogni az osztályteremben

Táska-magazin

2011.03.26. 10:06 balint632

2011 januárjában új magyar divatmagazin debülált LACK néven. Hogy az első szám színvonalasra sikerült-e, hiánypótló-e a piacon... stb, erről nem tudok érdemben nyilatkozni, a szenzációsra sikerült csomagolását viszont nem szeretném szó nélkül hagyni.

Mint a címlap tervezője, Kiss Miklós egy interjúban nyilatkozta, a mai nagy divatmagazinokkal két nagy probléma van. Egyrészt rendkívül unalmas, hogy mindegyik tök egyformán fest: óriási címlapfotó egy modellről, és egy név hatalmas betűkkel, másrészről a lapok rendre nagy mérete gyakran okoz logisztikai problémákat az apró retiküllel közlekedő női olvasóknak.

A formabontó címlappal Kiss Miklós mind a két fenti problémára megoldást kínált. A design azon túl, hogy nagyon szép és újszerű, praktikus is, ugyanis a borító belső oldaláról lazán kihajtható füllel a magazin könnyűszerrel táskává alakítható. Ez utóbbi technikai bravúr két szempontból is remek. Lehetővé teszi a könnyű szállítást, és ezzel egyidejűleg ingyen reklámot is biztosít a lapnak.  

A dolog pikantériája, hogy a témát a Dieline-on, a világ egyik legnagyobb, legmértékadóbb csomagolásdesign blogján találtam, ami azért nem kis szó. Ritkán találkozni ugyanis magyar tervezők munkáival arrafelé, így egy ilyen megjelenés egy hazai designernek nagy szakmai elismerést jelent.

 

Források: thedieline.com; ourfashion.blog.hu.

Szólj hozzá!

Címkék: design divat életmód érdekesség csomagolás lack magazin

A bejegyzés trackback címe:

https://csomagolasdesign.blog.hu/api/trackback/id/tr302772584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása