HTML

CsomagolásDesign

Egy terméknek néhány méter és alig pár másodperc áll rendelkezésére, hogy magára vonja a fogyasztók figyelmét a boltok polcain. Ezekben a kritikus pillanatokban dől el minden, a siker záloga pedig a tökéletes kitalált csomagolás.

Friss topikok

  • Intizar: Esetleg a kezünkbe veszünk egy úgynevezett "villát" (minden bizonnyal szabadalmazott amerikai talá... (2011.09.07. 21:35) Uborka lift
  • suo tempore: vmelyik mad magazinban láttam ezt a poént elsütni úgy sok éve, meg azóta még párszor, de már nemto... (2011.07.21. 23:13) Dehidratált víz
  • suo tempore: naaagyon cuki :D csak fekete teával nem annyira hatásos (2011.07.10. 11:27) Cápatámadás nap mint nap
  • balint632: @suo tempore: :D Örülök, hogy tetszik. NEm tudom gáz e virágot venni amúgy, én szerintem biztosra ... (2011.07.03. 19:59) Randevúra virág helyett...
  • balint632: @suo tempore: Ceruzának látszó csokit már korábban is csináltak, de nem volt hozzá ilyen frankó to... (2011.06.28. 21:49) Van min csámcsogni az osztályteremben

Futballstadion egy cipősdobozban?

2011.04.09. 22:14 balint632

A NIKE számára semmi sem lehetetlen. Még az sem, hogy futballstadiont varázsoljon egy cipősdobozba.

Zseniális, mint általában minden, amit a NIKE csinál, ha marketingről van szó. Én tuti megvenném a dobozt, bármilyen cipő is van benne.

Forrás: thecoolhunting.com.

Szólj hozzá!

Címkék: marketing foci nike csomagolás cipősdoboz

A bejegyzés trackback címe:

https://csomagolasdesign.blog.hu/api/trackback/id/tr712813078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása