HTML

CsomagolásDesign

Egy terméknek néhány méter és alig pár másodperc áll rendelkezésére, hogy magára vonja a fogyasztók figyelmét a boltok polcain. Ezekben a kritikus pillanatokban dől el minden, a siker záloga pedig a tökéletes kitalált csomagolás.

Friss topikok

  • Intizar: Esetleg a kezünkbe veszünk egy úgynevezett "villát" (minden bizonnyal szabadalmazott amerikai talá... (2011.09.07. 21:35) Uborka lift
  • suo tempore: vmelyik mad magazinban láttam ezt a poént elsütni úgy sok éve, meg azóta még párszor, de már nemto... (2011.07.21. 23:13) Dehidratált víz
  • suo tempore: naaagyon cuki :D csak fekete teával nem annyira hatásos (2011.07.10. 11:27) Cápatámadás nap mint nap
  • balint632: @suo tempore: :D Örülök, hogy tetszik. NEm tudom gáz e virágot venni amúgy, én szerintem biztosra ... (2011.07.03. 19:59) Randevúra virág helyett...
  • balint632: @suo tempore: Ceruzának látszó csokit már korábban is csináltak, de nem volt hozzá ilyen frankó to... (2011.06.28. 21:49) Van min csámcsogni az osztályteremben

A világ leghumorosabb kávézólánca

2011.05.16. 07:41 balint632

 

Megkockáztatom, hogy a Puccino's az Egyesült Királyság, de talán az egész világ leghumorosabb kávézólánca. Keresve sem lehetne jobb példát találni, hogy a szellemes csomagolás miként állhat a márkaépítés szolgálatában:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Még több lenyűgöző Puccino's csomagolás itt.

Azt nem tudom, milyen kávét főznek a Puccino's-nál, de ilyen csomagolás mellett - némi túlzással - azt mondanám, majdnem mindegy. 

 

Forrás: flickr.com.

2 komment

Címkék: design kávé humor branding cukor csomagolás

A bejegyzés trackback címe:

https://csomagolasdesign.blog.hu/api/trackback/id/tr572907325

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Súlyos 2011.05.17. 08:59:06

Stupid little biscuit :D

Végre valaki őszintén odaírja, hogy mi van benne.

(idézhettem volna mást is, de ez olyan, mintha én írtam volna)

balint632 2011.05.17. 10:46:09

@Súlyos: :) Szerintem az az imperatívusz is jó alatta.
süti beállítások módosítása